Descriere
Lecțiile au următoarea structură secvențială:
Știu deja – reamintește elevilor competențele cognitive dobândite în lecțiile
anterioare;
Observ și descopăr – cuprinde activități de învățare. Prin parcurgerea acestei
secvențe, elevii, sub îndrumarea profesorului, își dezvoltă structurile cognitive și
operative, devenind coparti cipanți la propria instruire. Activitățile permit elevului să
descopere noile conținuturi, printr-un proces de învățare dirijată;
Descopăr și învăț – cuprinde noile conținuturi. S-a urmărit optimizarea volumului
de informații astfel încât lecțiile să aibă o întindere echilibrată.
Am învățat și aplic – în această secvență, accentul este pus pe aplicații menite să
consolideze noile achiziții ale elevului, dar și o scurtă evaluare. Manualul propune
acti vități diverse și atractive, care să răspundă fi ecărui tip de inteligență (conform
inteligențelor multiple-Howard Gardner). Multe dintre aplicații sunt jocuri; ele constituie
o modalitate de învățare activă adecvată copiilor de 11 ani, care încă se joacă!
Vă garantăm:
• Excepționala calitate a conținutului
• Competența recunoscută a autorilor
• Ținuta grafi că de excepție
Manualul oferă ele vilor posibilitatea de a descoperi asemănările și diferen țele
dintre organismele vii prin observarea/perceperea lor în cadrul ecosis temelor în
care ele trăiesc.
Vă garantăm că manualul va reuși:
• să stimuleze curiozitatea elevilor;
• să le dezvolte capacitatea de a se documenta, de a comunica și de a re zolva
probleme sub îndrumarea profesorului;
• să dezvolte capacitatea de cooperare prin lucrul în echipă, în cadrul căreia
fi ecare să-și asume rolul;
• să le ofere posibilitatea de manifestare a spiritul critic, creativ.
Contine CD cu editia digitala a manualului.