Descriere
Aprobat OMEN Nr.3022 din 08.01.2018
Predarea unei discipline cum este Dezvoltare personală,care vizează zona formării și devenirii permanente a personalității copiilor, pentru întregul interval de studiu, reprezintă o provocare, cu atât mai mult cu cât trebuie sa ne raportam la modelul transdisciplinar.
Programa şcolară propune, cu caracter de exemplu, diferite tipuri de activităţi de învăţare, care valorifică experienţa concretă a elevului şi care integrează strategii didactice. Cadrul didactic are libertatea de a utiliza exemplele de activităţi de
învăţare pe care le propune programa şcolară sau de a le completa astfel încât acestea să faciliteze un demers didactic adecvat situaţiei concrete de la clasă.
Noi vă propunem să utilizati cel mai modern caiet, un real instrument de învațare afectivă, care suprinde prin modernitatea și prin paleta largă de cerințe foarte interesant proiectate.
Autoarea adaptează la cerințele școlii românești tehnicile moderne de predare (metoda cadranelor, tehnicile imaginative, brainstormingul, jurnalul dublu, teatrul pentru copii), astfel încât elevii dumneavoastră nu vor avea timp să se plictiseasca niciodată.
Caietul de dezvoltare personală pentru clasa I, pe care vi-l propunem, va aduce plus valoare orelor dumneavoastra si vă va oferi suportul necesar atât în ceea ce priveste autocunoasterea, responsabilizarea, exprimarea emoțiilor, dar și dezvoltarea capacității de introspecție a copiilor.
Facilitează:
- dezvoltarea personală durabilă și atitudinea pozitivă;
- comportamentul extrovertit;
- deprinderea regulilor de igienă;
- progresul emotional;
- înțelegerea și buna apreciere a meseriilor.
Sarcinile de evaluare sunt modern gândite și propun evaluarea calitativă prin proiecte, activități de grup, autoevaluari , evaluări interpersonale, achiziții cognitive sau comportamentale ș.a., astfel încat profesorul să observe cu ușurință progresul elevilor.